Kommentar: Sony MDR-V500DJ
(Sida 1 av 1)

Dj[dr4g0n]Inlägg: 42 st#1 Måndagen den 27 januari 2003 kl 10:48
Kommentar: Sony MDR-V500DJ
jag har ett par ,, funkar otroligt bra vid mixning!! bra bas! kan "klicka" i plasten tyvär men man märker det knappt. rekomenderar starkt med tanke på priset! om man har rätt grejer att koppla in i funkar dem extremt bra!!!! ,, mvh dj jonsson

>>jag har ett par ,, funkar otroligt bra vid mixning!! bra bas! kan "klicka" i plasten tyvär men man märker det knappt. rekomenderar starkt med tanke på priset! om man har rätt grejer att koppla in i funkar dem extremt bra!!!! ,, mvh dj jonsson
Vad menar du med "klickar" i plasten?
Vad är det som händer då?
/DJ Bergq

Dj[dr4g0n]Inlägg: 42 st#3 Fredagen den 21 februari 2003 kl 09:18
>>>>jag har ett par ,, funkar otroligt bra vid mixning!! bra bas! kan "klicka" i plasten tyvär men man märker det knappt. rekomenderar starkt med tanke på priset! om man har rätt grejer att koppla in i funkar dem extremt bra!!!! ,, mvh dj jonsson
>>
>>Vad menar du med "klickar" i plasten?
>>Vad är det som händer då?
>>
>>/DJ Bergq
just nu har det slutat "klicka" men ibland när basen gick blev det missljud som klickade,, ungefär som man knäpper med fingret på utsidan ,,
jaja nu e d lugnt iallf,,
mvh / dj jonsson
>>>>>>jag har ett par ,, funkar otroligt bra vid mixning!! bra bas! kan "klicka" i plasten tyvär men man märker det knappt. rekomenderar starkt med tanke på priset! om man har rätt grejer att koppla in i funkar dem extremt bra!!!! ,, mvh dj jonsson
>>>>
>>>>Vad menar du med "klickar" i plasten?
>>>>Vad är det som händer då?
>>>>
>>>>/DJ Bergq
>>
>>just nu har det slutat "klicka" men ibland när basen gick blev det missljud som klickade,, ungefär som man knäpper med fingret på utsidan ,,
>>
>>jaja nu e d lugnt iallf,,
>>
>>mvh / dj jonsson
Frågeställning: Kan inte detta klickade bero på mixern eller annan utrustning?
Måste det vara lurarna det är fel på?
Tänkte bara om klickandet har slutat nu så kan det ju vara att du har gjort något med de andra grejorna.
/DJ Bergq

DJ JoltInlägg: 819 st
Moderator#5 Lördagen den 22 februari 2003 kl 12:06
>>Frågeställning: Kan inte detta klickade bero på mixern eller annan utrustning?
>>Måste det vara lurarna det är fel på?
>>
>>Tänkte bara om klickandet har slutat nu så kan det ju vara att du har gjort något med de andra grejorna.
>>
>>/DJ Bergq
Det kan ju ha varit att utbasnivån var för hög för lurarna, då kan ju dessa ljud komma? Så är det iaf på mina hörlurar till min MD.. Har man för hög bas så låter det förjävligt :).
mvh
Andreas
www.djportal.nu

Dj[dr4g0n]Inlägg: 42 st#6 Lördagen den 22 februari 2003 kl 22:10
>>>>Frågeställning: Kan inte detta klickade bero på mixern eller annan utrustning?
>>>>Måste det vara lurarna det är fel på?
>>>>
>>>>Tänkte bara om klickandet har slutat nu så kan det ju vara att du har gjort något med de andra grejorna.
>>>>
>>>>/DJ Bergq
>>
>>Det kan ju ha varit att utbasnivån var för hög för lurarna, då kan ju dessa ljud komma? Så är det iaf på mina hörlurar till min MD.. Har man för hög bas så låter det förjävligt :).
>>
>>mvh
>>Andreas
>>www.djportal.nu
jo det ligger nått i det,
dem klickade mer i bärbara cd spelaren än i mixern men det "klickade" lika högt ,,
blev orolig i början men eftersom det slutade så andades man ut,
mvh / dj jonsson
>>
Topplistor
https://soundcloud.com/anders-weberbauer/hit-mix
av DJ AGGE för 1 månad sedan
https://soundcloud.com/anders-weberbauer/agge-ny-m
av DJ AGGE för 1 månad sedan
av Gordon för 2 månader sedan
av Agera för 3 månader sedan
av Agera för 3 månader sedan