Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Kommentar: Phasio - C.P.C.O (Singel) (Sida 1 av 1)

Kommentar: Phasio - C.P.C.O (Singel) 
 (Sida 1 av 1)

Forum » Recensioner (kommentarer) » Kommentar: Phasio - C.P.C.O (Singel)

• dj mind fuzion
  •  
  • #1 Torsdagen den 13 februari 2003 kl 11:13

Kommentar: Phasio - C.P.C.O (Singel)

Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh

• Flawe
  •  
  • #2 Torsdagen den 13 februari 2003 kl 14:14

>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh

va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)

•  
  • #3 Torsdagen den 13 februari 2003 kl 14:21

>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>
    >>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)

...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?

/DJ Bergq

• DJ Celik T
  •  
  • #4 Torsdagen den 13 februari 2003 kl 16:49

>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>
    >>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>
    >>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>
    >>/DJ Bergq

den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    mvh Celik T

• DJ.PHL
  •  
  • #5 Torsdagen den 13 februari 2003 kl 18:35

>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>
    >>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>
    >>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>
    >>>>/DJ Bergq
    >>
    >>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>mvh Celik T

phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    typ god of nothing rmx var ju = (
    Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    mvh phl

• DJ Celik T
  •  
  • #6 Torsdagen den 13 februari 2003 kl 18:50

>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>
    >>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>
    >>>>>>/DJ Bergq
    >>>>
    >>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>mvh Celik T
    >>
    >>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>mvh phl
    Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    mvh Celik T

• DJ.PHL
  •  
  • #7 Torsdagen den 13 februari 2003 kl 21:30

>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>
    >>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>mvh Celik T
    >>>>
    >>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>mvh phl

>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>mvh Celik T

aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    Oops...sorry forgot that!
    den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    mvh phl

• DJ Celik T
  •  
  • #8 Torsdagen den 13 februari 2003 kl 22:48

>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>
    >>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>mvh phl
    >>
    >>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>mvh Celik T
    >>
    >>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>Oops...sorry forgot that!
    >>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>mvh phl

DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D

• Dj_Bangoo
  •  
  • #9 Fredagen den 14 februari 2003 kl 10:18

>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>mvh phl
    >>>>
    >>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>mvh Celik T
    >>>>
    >>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>mvh phl
    >>
    >>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D

Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.

/DJ Bangoo

• DJ Celik T
  •  
  • #10 Fredagen den 14 februari 2003 kl 10:23

>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>
    >>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>
    >>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>mvh phl
    >>>>
    >>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>
    >>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>
    >>/DJ Bangoo

the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    mvh Celik T

• DJ.PHL
  •  
  • #11 Fredagen den 14 februari 2003 kl 20:57

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>
    >>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>
    >>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>
    >>>>/DJ Bangoo
    >>
    >>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>mvh Celik T

svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    mvh phl

• DJ Celik T
  •  
  • #12 Lördagen den 15 februari 2003 kl 01:33

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>>>
    >>>>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>>>
    >>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>
    >>>>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>>>mvh Celik T
    >>
    >>svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    >>Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    >>mvh phl

haha... men asså ja tyckte bara den va rätt rutten.. :P riktig radio-låt tyckte jag.. :o Phasios house music kommer alltid att vara min favorit bland hans låtar tror jag :)
    mvh Celik T

• Dj_Bangoo
  •  
  • #13 Lördagen den 15 februari 2003 kl 11:07

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>
    >>>>>>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>>>>>mvh Celik T
    >>>>
    >>>>svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    >>>>Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    >>>>mvh phl
    >>
    >>haha... men asså ja tyckte bara den va rätt rutten.. :P riktig radio-låt tyckte jag.. :o Phasios house music kommer alltid att vara min favorit bland hans låtar tror jag :)
    >>mvh Celik T

Den skulle säkerligen heta "The Way Home To Turkey" om den skulle vara bra enligt han men alla andra gillar den och det är huvudsaken att folket dansar till den, inte vad den enskilde dj´n tycker.

Spelar man inte önskelåtar så dansar dom inte.

/DJ Bangoo

• dj bobbo
  •  
  • #14 Lördagen den 15 februari 2003 kl 13:19

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>
    >>>>>>svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    >>>>>>Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    >>>>>>mvh phl
    >>>>
    >>>>haha... men asså ja tyckte bara den va rätt rutten.. :P riktig radio-låt tyckte jag.. :o Phasios house music kommer alltid att vara min favorit bland hans låtar tror jag :)
    >>>>mvh Celik T
    >>
    >>Den skulle säkerligen heta "The Way Home To Turkey" om den skulle vara bra enligt han men alla andra gillar den och det är huvudsaken att folket dansar till den, inte vad den enskilde dj´n tycker.
    >>
    >>Spelar man inte önskelåtar så dansar dom inte.
    >>
    >>/DJ Bangoo

Svärje va så jävla dålig men C.P.C.O. och That style is... ROCKADE FETT! Likaså de mesta på hans album, samt No One Man

DJ Bobbo

• DJ.PHL
  •  
  • #15 Lördagen den 15 februari 2003 kl 13:45

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>>>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>>>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    >>>>>>>>Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    >>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>
    >>>>>>haha... men asså ja tyckte bara den va rätt rutten.. :P riktig radio-låt tyckte jag.. :o Phasios house music kommer alltid att vara min favorit bland hans låtar tror jag :)
    >>>>>>mvh Celik T
    >>>>
    >>>>Den skulle säkerligen heta "The Way Home To Turkey" om den skulle vara bra enligt han men alla andra gillar den och det är huvudsaken att folket dansar till den, inte vad den enskilde dj´n tycker.
    >>>>
    >>>>Spelar man inte önskelåtar så dansar dom inte.
    >>>>
    >>>>/DJ Bangoo
    >>
    >>
    >>Svärje va så jävla dålig men C.P.C.O. och That style is... ROCKADE FETT! Likaså de mesta på hans album, samt No One Man
    >>
    >>DJ Bobbo

jamen bangoo, fattar vad du menar men liksom man spelar nog på klubbar eller discotek som e club inriktade jag liksom ansöker inte om att vara på värsta rosengårds hip hop klubben precis...= )
    men klart, man ska alltid följa kundens behov.. ; )
    that style bla bla...tycker...ja...e...kass..haha
    mvh phl

• DJ Celik T
  •  
  • #16 Lördagen den 15 februari 2003 kl 14:01

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>
    >>>>>>svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    >>>>>>Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    >>>>>>mvh phl
    >>>>
    >>>>haha... men asså ja tyckte bara den va rätt rutten.. :P riktig radio-låt tyckte jag.. :o Phasios house music kommer alltid att vara min favorit bland hans låtar tror jag :)
    >>>>mvh Celik T
    >>
    >>Den skulle säkerligen heta "The Way Home To Turkey" om den skulle vara bra enligt han men alla andra gillar den och det är huvudsaken att folket dansar till den, inte vad den enskilde dj´n tycker.
    >>
    >>Spelar man inte önskelåtar så dansar dom inte.
    >>
    >>/DJ Bangoo

nej så klart men ja har aldrig hört att någon annan gillar den förrutom här häller :S å förresten det är "Svärje" jag pratar om, inte the way home, den gillar ju många ja tycker oxå den e helt OK.. och får ja bara fråga vad det e du klagar på, vadå "the way home to turkey" för att ja ska gilla den..??
    mvh Celik T

• Dj In Love
  •  
  • #18 Lördagen den 15 februari 2003 kl 16:40

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    >>>>>>>>>>Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    >>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>haha... men asså ja tyckte bara den va rätt rutten.. :P riktig radio-låt tyckte jag.. :o Phasios house music kommer alltid att vara min favorit bland hans låtar tror jag :)
    >>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>
    >>>>>>Den skulle säkerligen heta "The Way Home To Turkey" om den skulle vara bra enligt han men alla andra gillar den och det är huvudsaken att folket dansar till den, inte vad den enskilde dj´n tycker.
    >>>>>>
    >>>>>>Spelar man inte önskelåtar så dansar dom inte.
    >>>>>>
    >>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>
    >>>>
    >>>>Svärje va så jävla dålig men C.P.C.O. och That style is... ROCKADE FETT! Likaså de mesta på hans album, samt No One Man
    >>>>
    >>>>DJ Bobbo
    >>
    >>jamen bangoo, fattar vad du menar men liksom man spelar nog på klubbar eller discotek som e club inriktade jag liksom ansöker inte om att vara på värsta rosengårds hip hop klubben precis...= )
    >>men klart, man ska alltid följa kundens behov.. ; )
    >>that style bla bla...tycker...ja...e...kass..haha
    >>mvh phl

Phasio är inte bra nånstans.. han har mycke kvar å lära.... å svärje är en bra låt om man är 14 eller 12 eller nåt... för den är så dålig att man kan spy... housemixen på the way home singeln är det enda bra som kan förknippas med phasio... tyck vad ni vill men de tycker jag..

• DJ Celik T
  •  
  • #19 Lördagen den 15 februari 2003 kl 16:53

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    >>>>>>>>>>>>Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    >>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>haha... men asså ja tyckte bara den va rätt rutten.. :P riktig radio-låt tyckte jag.. :o Phasios house music kommer alltid att vara min favorit bland hans låtar tror jag :)
    >>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>Den skulle säkerligen heta "The Way Home To Turkey" om den skulle vara bra enligt han men alla andra gillar den och det är huvudsaken att folket dansar till den, inte vad den enskilde dj´n tycker.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>Spelar man inte önskelåtar så dansar dom inte.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>>Svärje va så jävla dålig men C.P.C.O. och That style is... ROCKADE FETT! Likaså de mesta på hans album, samt No One Man
    >>>>>>
    >>>>>>DJ Bobbo
    >>>>
    >>>>jamen bangoo, fattar vad du menar men liksom man spelar nog på klubbar eller discotek som e club inriktade jag liksom ansöker inte om att vara på värsta rosengårds hip hop klubben precis...= )
    >>>>men klart, man ska alltid följa kundens behov.. ; )
    >>>>that style bla bla...tycker...ja...e...kass..haha
    >>>>mvh phl
    >>
    >>Phasio är inte bra nånstans.. han har mycke kvar å lära.... å svärje är en bra låt om man är 14 eller 12 eller nåt... för den är så dålig att man kan spy... housemixen på the way home singeln är det enda bra som kan förknippas med phasio... tyck vad ni vill men de tycker jag..

Phasios låtar är bra på ungdomsfester :) jag håller me dig om att svärje e väldigt rutten... men damn jag gillar hans house music
    mvh Celik T

• Raderad79279
  •  
  • #20 Lördagen den 15 februari 2003 kl 20:49

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    >>>>>>>>>>>>>>Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    >>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>haha... men asså ja tyckte bara den va rätt rutten.. :P riktig radio-låt tyckte jag.. :o Phasios house music kommer alltid att vara min favorit bland hans låtar tror jag :)
    >>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Den skulle säkerligen heta "The Way Home To Turkey" om den skulle vara bra enligt han men alla andra gillar den och det är huvudsaken att folket dansar till den, inte vad den enskilde dj´n tycker.
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Spelar man inte önskelåtar så dansar dom inte.
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>Svärje va så jävla dålig men C.P.C.O. och That style is... ROCKADE FETT! Likaså de mesta på hans album, samt No One Man
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>DJ Bobbo
    >>>>>>
    >>>>>>jamen bangoo, fattar vad du menar men liksom man spelar nog på klubbar eller discotek som e club inriktade jag liksom ansöker inte om att vara på värsta rosengårds hip hop klubben precis...= )
    >>>>>>men klart, man ska alltid följa kundens behov.. ; )
    >>>>>>that style bla bla...tycker...ja...e...kass..haha
    >>>>>>mvh phl
    >>>>
    >>>>Phasio är inte bra nånstans.. han har mycke kvar å lära.... å svärje är en bra låt om man är 14 eller 12 eller nåt... för den är så dålig att man kan spy... housemixen på the way home singeln är det enda bra som kan förknippas med phasio... tyck vad ni vill men de tycker jag..
    >>
    >>Phasios låtar är bra på ungdomsfester :) jag håller me dig om att svärje e väldigt rutten... men damn jag gillar hans house music
    >>mvh Celik T

Varför tycker ni att han e så fjortis? Har inte lyssnat så mycket på honom visserligen, men House Music och C.P.C.O e bägge 2 grymt bra låtar tycker jag... eller? :)

• DJ.PHL
  •  
  • #21 Lördagen den 15 februari 2003 kl 22:01

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>haha... men asså ja tyckte bara den va rätt rutten.. :P riktig radio-låt tyckte jag.. :o Phasios house music kommer alltid att vara min favorit bland hans låtar tror jag :)
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>Den skulle säkerligen heta "The Way Home To Turkey" om den skulle vara bra enligt han men alla andra gillar den och det är huvudsaken att folket dansar till den, inte vad den enskilde dj´n tycker.
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>Spelar man inte önskelåtar så dansar dom inte.
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Svärje va så jävla dålig men C.P.C.O. och That style is... ROCKADE FETT! Likaså de mesta på hans album, samt No One Man
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>DJ Bobbo
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>jamen bangoo, fattar vad du menar men liksom man spelar nog på klubbar eller discotek som e club inriktade jag liksom ansöker inte om att vara på värsta rosengårds hip hop klubben precis...= )
    >>>>>>>>men klart, man ska alltid följa kundens behov.. ; )
    >>>>>>>>that style bla bla...tycker...ja...e...kass..haha
    >>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>
    >>>>>>Phasio är inte bra nånstans.. han har mycke kvar å lära.... å svärje är en bra låt om man är 14 eller 12 eller nåt... för den är så dålig att man kan spy... housemixen på the way home singeln är det enda bra som kan förknippas med phasio... tyck vad ni vill men de tycker jag..
    >>>>
    >>>>Phasios låtar är bra på ungdomsfester :) jag håller me dig om att svärje e väldigt rutten... men damn jag gillar hans house music
    >>>>mvh Celik T
    >>
    >>Varför tycker ni att han e så fjortis? Har inte lyssnat så mycket på honom visserligen, men House Music och C.P.C.O e bägge 2 grymt bra låtar tycker jag... eller? :)

han har bara gjort några bra låtar, resten e ett par låtar som låter som de e gjorda på början av 90talet.!
    House music, the way home, the cure och svarje e de enda han gjort ngt bra..= )
    mvh phl

• Raderad79279
  •  
  • #22 Söndagen den 16 februari 2003 kl 13:45

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>haha... men asså ja tyckte bara den va rätt rutten.. :P riktig radio-låt tyckte jag.. :o Phasios house music kommer alltid att vara min favorit bland hans låtar tror jag :)
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>Den skulle säkerligen heta "The Way Home To Turkey" om den skulle vara bra enligt han men alla andra gillar den och det är huvudsaken att folket dansar till den, inte vad den enskilde dj´n tycker.
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>Spelar man inte önskelåtar så dansar dom inte.
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>Svärje va så jävla dålig men C.P.C.O. och That style is... ROCKADE FETT! Likaså de mesta på hans album, samt No One Man
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>DJ Bobbo
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>jamen bangoo, fattar vad du menar men liksom man spelar nog på klubbar eller discotek som e club inriktade jag liksom ansöker inte om att vara på värsta rosengårds hip hop klubben precis...= )
    >>>>>>>>>>men klart, man ska alltid följa kundens behov.. ; )
    >>>>>>>>>>that style bla bla...tycker...ja...e...kass..haha
    >>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>Phasio är inte bra nånstans.. han har mycke kvar å lära.... å svärje är en bra låt om man är 14 eller 12 eller nåt... för den är så dålig att man kan spy... housemixen på the way home singeln är det enda bra som kan förknippas med phasio... tyck vad ni vill men de tycker jag..
    >>>>>>
    >>>>>>Phasios låtar är bra på ungdomsfester :) jag håller me dig om att svärje e väldigt rutten... men damn jag gillar hans house music
    >>>>>>mvh Celik T
    >>>>
    >>>>Varför tycker ni att han e så fjortis? Har inte lyssnat så mycket på honom visserligen, men House Music och C.P.C.O e bägge 2 grymt bra låtar tycker jag... eller? :)
    >>
    >>han har bara gjort några bra låtar, resten e ett par låtar som låter som de e gjorda på början av 90talet.!
    >>House music, the way home, the cure och svarje e de enda han gjort ngt bra..= )
    >>mvh phl

aha.. då förstår jag äntligen också!! hehe, låter dom andra låtarna som 2 Unlimited och sånt då eller? :)

• DJ.PHL
  •  
  • #23 Söndagen den 16 februari 2003 kl 15:06

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Denna låten är den mest tråkigaste låt som gjorts. med motorsågs ljud lixom.. phasio får att göra nått bättre om han ska slå igenom.. för det gjorde han aldrig.. själv tycker jag att alla phasios låtar håller ingen bra klass. mvh
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>va inte taskig nu, det finns olika musikstilar för olika människor...men jag håller med att det går att göra en tuff låt med motorsågsljud och phasio förstörde den totallt...fast alla fjortonåringar verkar gilla den så...han lyckades väl? =)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>...och man måste väll ha slagit igenom om alla vet men man är... eller hur?
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bergq
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den låten är faktist inte så tokig på discon.. det lovar jag ;) fast den låter inte så bra de kan jag hålla med om fattar inte vad den får för effekt på dansgolvet för att det låter faktist bra då :| men allt phasio har gjort e väll inte kasst :P House music är bland det grymmaste jag har hört.. galet bra gjort av phasio :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>phasio gillade ja innan..och de e nog den "bästa" låten han har gjort om man jämför me andra han gjort..
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>typ god of nothing rmx var ju = (
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Men en låt ja gillar e ju "the cure" verkligen New Order inspirerande...tung bass..! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Phasio - House music !! swooosh :D House music all night long long long long jepp jepp as mysig låt :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>aaahhh! just det...glömde bort den låten och the way home...
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Och ja håller me house music låten e grym!!! = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Oops...sorry forgot that!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>den versionen på nrj extr. 6 e skön...!
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>DEN E SÅ JÄVLA GALEN :D
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Den låten är kanon på dansgolven och dessutom har han lyckats rätt bra med the way home och svärje också, enligt min åsikt iaf.
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>the way home tycker jag e lite för .. nae.. fast många gillar den så den e värd att spela :)fast gammal nu då ;) svärje tyckte jag va en hög av skit när ja hörde den första gången :/
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>svärje e en schysst låt enligt mig...härligt namn föresten... = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Men celik skulle den hetat Türckiett istället då? = )
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>haha... men asså ja tyckte bara den va rätt rutten.. :P riktig radio-låt tyckte jag.. :o Phasios house music kommer alltid att vara min favorit bland hans låtar tror jag :)
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>Den skulle säkerligen heta "The Way Home To Turkey" om den skulle vara bra enligt han men alla andra gillar den och det är huvudsaken att folket dansar till den, inte vad den enskilde dj´n tycker.
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>Spelar man inte önskelåtar så dansar dom inte.
    >>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>/DJ Bangoo
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>Svärje va så jävla dålig men C.P.C.O. och That style is... ROCKADE FETT! Likaså de mesta på hans album, samt No One Man
    >>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>DJ Bobbo
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>jamen bangoo, fattar vad du menar men liksom man spelar nog på klubbar eller discotek som e club inriktade jag liksom ansöker inte om att vara på värsta rosengårds hip hop klubben precis...= )
    >>>>>>>>>>>>men klart, man ska alltid följa kundens behov.. ; )
    >>>>>>>>>>>>that style bla bla...tycker...ja...e...kass..haha
    >>>>>>>>>>>>mvh phl
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Phasio är inte bra nånstans.. han har mycke kvar å lära.... å svärje är en bra låt om man är 14 eller 12 eller nåt... för den är så dålig att man kan spy... housemixen på the way home singeln är det enda bra som kan förknippas med phasio... tyck vad ni vill men de tycker jag..
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>Phasios låtar är bra på ungdomsfester :) jag håller me dig om att svärje e väldigt rutten... men damn jag gillar hans house music
    >>>>>>>>mvh Celik T
    >>>>>>
    >>>>>>Varför tycker ni att han e så fjortis? Har inte lyssnat så mycket på honom visserligen, men House Music och C.P.C.O e bägge 2 grymt bra låtar tycker jag... eller? :)
    >>>>
    >>>>han har bara gjort några bra låtar, resten e ett par låtar som låter som de e gjorda på början av 90talet.!
    >>>>House music, the way home, the cure och svarje e de enda han gjort ngt bra..= )
    >>>>mvh phl
    >>
    >>
    >>aha.. då förstår jag äntligen också!! hehe, låter dom andra låtarna som 2 Unlimited och sånt då eller? :)

2 unlimited??? jaha den gruppen! nja inte så ungefr men det lutar åt det...!! = ) de låter så ultimat gammalt så....usch! ; )
    mvh phl

• DJ Jolt
    Moderator

•  
  • #24 Söndagen den 16 februari 2003 kl 15:19

>>2 unlimited??? jaha den gruppen! nja inte så ungefr men det lutar åt det...!! = ) de låter så ultimat gammalt så....usch! ; )
    >>mvh phl

2 Unlimited knäcker ju!, närå kanske inte knäcker men det funkar iaf ibland, spelade på en 25 års fest för hmm, nästan ett år sedan var det nog och då kom vi in i ett tidigt 90-tal eurotechno/eurodance svep med typ corona, 2 unlimited, cool james & black teacher m.m. och det funkade faktiskt förvånansvärt bra!

mvh
    Andreas
    www.djportal.nu

• DJ.PHL
  •  
  • #25 Söndagen den 16 februari 2003 kl 15:22

>>>>2 unlimited??? jaha den gruppen! nja inte så ungefr men det lutar åt det...!! = ) de låter så ultimat gammalt så....usch! ; )
    >>>>mvh phl
    >>
    >>2 Unlimited knäcker ju!, närå kanske inte knäcker men det funkar iaf ibland, spelade på en 25 års fest för hmm, nästan ett år sedan var det nog och då kom vi in i ett tidigt 90-tal eurotechno/eurodance svep med typ corona, 2 unlimited, cool james & black teacher m.m. och det funkade faktiskt förvånansvärt bra!
    >>
    >>mvh
    >>Andreas
    >>www.djportal.nu
    >>
    grrrrr! de va sån musik ja hade i öronen nr ja va liiiiiiten..= )
    mvh phl

• DJ Jolt
    Moderator

•  
  • #26 Söndagen den 16 februari 2003 kl 15:23

>>grrrrr! de va sån musik ja hade i öronen nr ja va liiiiiiten..= )
    >>mvh phl

Det är ju hur skönt som helst ju :) eller? :) Nu riskerar jag säkert att bli mobbad resten av mitt liv för att jag tycker det...:)

mvh
    Andreas
    www.djportal.nu

• DJ.PHL
  •  
  • #27 Söndagen den 16 februari 2003 kl 15:26

>>>>grrrrr! de va sån musik ja hade i öronen nr ja va liiiiiiten..= )
    >>>>mvh phl
    >>
    >>Det är ju hur skönt som helst ju :) eller? :) Nu riskerar jag säkert att bli mobbad resten av mitt liv för att jag tycker det...:)
    >>
    >>mvh
    >>Andreas
    >>www.djportal.nu
    >>
    usch! gillar inte det bassljudet de artisterna hade då....så..mjukt!

DJ Watch

Choco Canel (33 år)
Stockholms län / Stockholm

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015

av Lugg för 3 år sedan