Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Kommentar: Billebro Eventure AB (Sida 1 av 1)

Kommentar: Billebro Eventure AB 
 (Sida 1 av 1)

Forum » Recensioner (kommentarer) » Kommentar: Billebro Eventure AB

• madguppy
  •  
  • #1 Tisdagen den 25 december 2007 kl 10:35

Kommentar: Billebro Eventure AB

HAh! Billebro är den mest oseriösa företagaren som jag nånsin har mött. VARNING! UNDVIK! Aldrig ska jag sätt foten där. För det första utnyttjar han alla som tror att de har fått ett jobb där genom att de ska få arbeta gratis ett tag och sen hejdå! eller "du kan få betalt efter hur mkt du säljer" och som många har nämnt, inga pengar utan handla för pengarna. Kolla bara hans jobbannonser som han lägger ut vecka efter vecka.

Min polare är en av dem som "jobbade" där, han gick med på att jobba gratis i 3 dagar för att visa vad han kan. Det han fick göra första dagen var att endast få städa och flytta på högtalare och sånt. Han skulle jobba som säljare egentligen. Dagen efter när han kommer dit kände inte Billebro igen honom och ville kränga honom grejer, vilket gigantiskt skämt! sen när han har fått minnet tillbaka försöker han att få min polare att åka runt till ställen och sälja varor på provision.

Dessutom så fifflar han med prodikterna! Visst man kan ha turen att köpa nåt där och sen vara nöjd, men hyr aldrig där och glöm garantier! Man bör inte handla hos fifflare till företagare!

STOR VARNING FÖR BILLEBRO EVENTURE AB

DJ Watch

Dj A-baz (34 år)
Stockholms län / Sundbyberg

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015