DJ Portal lägger ner den 5:e oktober 2018. Fram till dess fungerar tjänsten som vanligt. Klicka för mer info.

Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Billebro (Sida 1 av 1)

Billebro 
 (Sida 1 av 1)

• dj bas
  •  
  • #1 Måndagen den 4 februari 2008 kl 10:38

Billebro

Billebro Väst byter namn till Soundlight Sweden.

hm.. undra varför:d

Inlägg uppdaterat Lördagen den 8 mars 2008 kl 18:06

• Drakenberg
  •  
  • #3 Måndagen den 4 februari 2008 kl 13:25

Sprid detta till alla, han ska inte få komma undan...

Undrar iaf han fortfarande kollar forum, isåfall

Editerat av admin!
    Förtal tillåts inte i forumet!
    /Gugge

Inlägg uppdaterat 2008-02-04 13:33:24 av Gugge

Inlägg uppdaterat Måndagen den 4 februari 2008 kl 13:33

• madmix
  •  
  • #4 Lördagen den 8 mars 2008 kl 15:29

Hej Kollegor!!
    Vill bara reda ut varför Billebro Väst har bytt namn till Soundlight Sweden!
    Jag sålde tidigare produkter från Billebro men blev som många andra lurad på det mesta.. Alla produkter jag sålde har det blivit garantisaker på.. Men då går det inte att få tag i Kent!! Jag försöker att driva ett seriöst företag och kan inte sälja prylar då inte reklamationer och liknande fungerar!! Billebro Väst hade absolut inget att göra med Kent billebro utan det var mitt företag helt och hållet.. Vi bytte till Soundlight Sweden för att just slippa det dårliga rykte som Billebro drar med sig!! Jag säljer idag ingenting som kommer från Billebro!! Dom kunder som handlar av mig vet att det är seriöst och att jag ger dom 100% service!! Jag har jobbat som DJ i 24 år och har en ganska lång meritlista och 100 tals referenser!! Jag gick på en nit när jag samarbetade med Billebro men drog mig fort ur när jag såg hur dom jobbar!!

Mvh Ronnie
    Soundlight Sweden

• Gugge
    Moderator

•  
  • #5 Lördagen den 8 mars 2008 kl 17:27

Du som varit i branchen så länge så borde du hörde inte ett och annat om honom innan du startade din firma?
    Tänkte du inte på att det är skillnad på Kina tillverkade OEM märken och Kvalitets märken?
    Jag förstår inte hur någon skulle våga satsa på Kina tillverkade saker från en OEM fabrik om man inte har en tillverkare som tar på sig garanti åtagandet i Europa.

Du som företag är ju faktsikt skylldig enligt lag att ge garanti på 1 år till privatpersoner. Men som företag till ett annat företag så finns ju inte detta skydd/lag, så hur vågar man handla med någon som man enkelt kan läsa hur de behandlar sina kunder?

Hoppas du valt bättre levrantörer nu och lycka till i framtiden.

• madmix
  •  
  • #6 Lördagen den 8 mars 2008 kl 18:06

Jag visste faktiskt inte allt det här om Kent då jag har bott utomlands i väldigt många år.. Hade ingen aning om hur Billebro fungerade.. Men man lär sig fort..

DJ Watch

Dj A-baz (34 år)
Stockholms län / Sundbyberg

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015

av Lugg för 3 år sedan