Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

ett tips! (Sida 1 av 1)

ett tips! 
 (Sida 1 av 1)

• EMW
  •  
  • #1 Fredagen den 20 februari 2009 kl 14:17

ett tips!

Ville bara tipsa om min favorit DJ, Johanna B som är aktivare än någonsin bakom tallrikarna på klubbscenen har släppt en egen musikspelare/widget på nätet där ni kan streama hennes favoritmusik.

Kolla in www.audiopro.eu och ctrl+c koden o lägg in den på din blogg/myspace eller lyssna på den hemsidan...

Inlägg uppdaterat Måndagen den 23 februari 2009 kl 20:16

• kalido
  •  
  • #5 Torsdagen den 5 augusti 2010 kl 14:42

Det har ju flutit rätt mycket vatten under bron vid detta laget, typ 1,5 år, men vad fan, nån måste ju kommentera denna mobbning. Ni som är så patetiska att ni inte av avhjälpa att trycka ned andra, kanske borde kolla in ett sånthär patetiskt ställe om kärlek darling. ni skulle kunna känna er mer som hemma och uppskattade, men kom inte här och trakassera andra människor ni inte ens känner, deal!?

Admin: Länk borttagen, varnad.
    /maxxan

Inlägg uppdaterat Torsdagen den 5 augusti 2010 kl 15:16

• Raderad49827
    Moderator

•  
  • #6 Torsdagen den 5 augusti 2010 kl 15:14

kalido skrev [visa]: Det har ju flutit rätt mycket vatten under bron vid detta laget, typ 1,5 år, men vad fan, nån måste ju kommentera denna mobbning. Ni som är så patetiska att ni inte av avhjälpa att trycka ned andra, kanske borde kolla in ett sånthär patetiskt ställe om kärlek edarling, ni skulle kunna känna er mer som hemma och uppskattade, men kom inte här och trakassera andra människor ni inte ens känner, deal!?

Först & främst så förekom det ingen mobbning här. Det finns delad syn på vad som är bra mixning & grodkvalité. Ger man sig in på ett dj forum så får man vara beredd att höra erfarna kommentarer/åsikter. Har själv inte lyssnat på trådmakarens tips & ska inte yttra mig. Dessutom så har djp tagit större ansvar för vad som är god sed på forumet. Detta gäller åt alla håll & kanter utan undantag.

För din egen del så är detta 3e ggn du länkar till edate. (vad jag har märkt iaf.) Du får lägga in din smyg reklam på andra forum men här är vi nöjda. Hur goda avsikter du än må ha, så har detta inget med varken tråden eller djp att göra. Vill du placera reklam här så föreslår jag att du pratar med annonsavdelningen.

För övrigt så är du med detta varnad från vidare reklamplacering utan djp's godkännande.

Inlägg uppdaterat Torsdagen den 5 augusti 2010 kl 15:35

• kalido
  •  
  • #8 Fredagen den 6 augusti 2010 kl 12:20

detta forum suger ju bulle, fyllt av pretentiösa ascoola, skitsnygga och humorbefriade [i]DJ:s[/i]

Fan gotta er i era sjukt tråkigt prettoliv då för satan, tack för mig fucking torrfittkukar!

• Raderad49827
    Moderator

•  
  • #9 Fredagen den 6 augusti 2010 kl 12:46

Det kan tänkas vara så att det är din humor som är befriad?! Istället för att förklara enkelt hur du menade så hetsa upp dig, beter dig som en barnunge & drar du på dej en andra varning?! Tack så mycket.. varsågod!

Andra varningen!!

• Svennebanan
  •  
  • #11 Söndagen den 8 augusti 2010 kl 13:34

Får fortfarande inte länken att funka i min browser (safari).
    Dåligt jobbat!!! sedan blir man kallad för fittkuk!!! whats up with that?

Är du bitter för att din karriär inte gick som du hade tänkt dig?

Väx upp för fan!

DJ Watch

Dj A-baz (34 år)
Stockholms län / Sundbyberg

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015