DJ Portal lägger ner den 5:e oktober 2018. Fram till dess fungerar tjänsten som vanligt. Klicka för mer info.

Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Kommentar: Billebro Eventure AB (Sida 1 av 1)

Kommentar: Billebro Eventure AB 
 (Sida 1 av 1)

Forum » Recensioner (kommentarer) » Kommentar: Billebro Eventure AB

• jb
  •  
  • #1 Söndagen den 13 april 2003 kl 09:17

Kommentar: Billebro Eventure AB

Han betalar inte ut lönerna till sina anställda, utan de får ta ut prylar istället för lön. Därför tjänar han extra på sina anställda, eftersom han köpt in grejerna till reducerat pris. Tar de ut lönen i varor så sparar han 30% på löneutbetalningen.BOJKOTTA!

•  
  • #2 Söndagen den 13 april 2003 kl 10:43

>>Han betalar inte ut lönerna till sina anställda, utan de får ta ut prylar istället för lön. Därför tjänar han extra på sina anställda, eftersom han köpt in grejerna till reducerat pris. Tar de ut lönen i varor så sparar han 30% på löneutbetalningen.BOJKOTTA!

Jag har hört fler som klagat på denna affär när det gäller att de inte ger bra service och inte håller vad de lovar... jag ska nog akta mig för denna affär efter det jag har hört tror jag.

/DJ Bergq

• dj__a
  •  
  • #3 Måndagen den 14 april 2003 kl 20:59

>>>>Han betalar inte ut lönerna till sina anställda, utan de får ta ut prylar istället för lön. Därför tjänar han extra på sina anställda, eftersom han köpt in grejerna till reducerat pris. Tar de ut lönen i varor så sparar han 30% på löneutbetalningen.BOJKOTTA!
    >>
    >>Jag har hört fler som klagat på denna affär när det gäller att de inte ger bra service och inte håller vad de lovar... jag ska nog akta mig för denna affär efter det jag har hört tror jag.
    >>
    >>/DJ Bergq

Det här låter ju inte alls bra, hoppas mina spelare håller så jag slipper en massa tjafs. Jag fick bra service och ett riktigt bra pris.

DJ Watch

Dj A-baz (34 år)
Stockholms län / Sundbyberg

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015

av Lugg för 3 år sedan