Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Nya DJ Portal - Förslag på funktioner (Sida 1 av 1)

Nya DJ Portal - Förslag på funktioner 
 (Sida 1 av 1)

Forum » DJ Portal » Nya DJ Portal - Förslag på funktioner

• DJ Jolt
    Moderator

•  
  • #1 Onsdagen den 3 mars 2010 kl 23:15

Nya DJ Portal - Förslag på funktioner

Tja!

Tänkte att vi kunde ha den här tråden till att ge förslag på nya funktioner och förbättring av redan befintliga funktioner som vi har på DJ Portal!

mvh
    Andreas

• mixmakkan
  •  
  • #2 Onsdagen den 3 mars 2010 kl 23:44

Tja!

Som jag skrev under Beta testningen så tycker jag att det borde finnas en sida / en del i forumet där butiker / distributörer kan få presentera sina nyheter lite mer utförligt.
    Sidan ska alltså inte vara tillför dom att göra ren reklam, utan mer ses som en sida där dom har chansen att visa upp nya tekniker & funktioner på sina nya produkter.

//M

• Raderad49827
    Moderator

•  
  • #3 Tisdagen den 9 mars 2010 kl 18:17

Det är sådana här gånger det skulle vara bra med fler admin. För att ta bort inlägga, blocka användare & kanske IP nr på samma gång.

http://www.djportal.nu/forum/visa-inlagg/43686
    http://www.djportal.nu/forum/visa-inlagg/43687
    http://www.djportal.nu/forum/visa-inlagg/43688
    http://www.djportal.nu/forum/visa-inlagg/43689

• Drakenberg
  •  
  • #6 Torsdagen den 11 mars 2010 kl 13:10

Smäll ihop "pro/semi pro" och "nybörjar frågor" i en, Att separera dessa två är bland det töntigaste jag sett, sjukt bakåtsträvande och kommer garanterat att sänka trafiken och aktiviteten till denna sida.
    Tror att många frågor som är lite mer djupa kommer att hoppas över då dom inte vill skriva i nybörjar-forumet samt kanske är oroliga för att deras fråga inte är "pro" nog för att ställas i pro delen, resultatet blir att dom sticker.

För er som tycker att det frågas för mycket och skriver milslånga rants som svar i de trådarna, länka dom enkelt till F.A.Q tråden som jag tycktes såg någonstans här.

Vi ska väll förenas, inte splittras.

Ursäkta ifall jag var lite offensiv, men jag tycker att dessa två forumsdelar är under all kritik, Ni gör ett bra jobb som har denna sida. Och det är kul med ett ansiktslyft och nya tag. Men uppledandet utav frågeforumet är ett klart baksteg.

Har dock mina aningar att detta förslag kommer från en flitig användare och inte ifrån skaparna ;)

En annan grej är att det för tillfället finns ca 3 olika fråge delar ang deejaying.

Vi har "DEEJAY / DISCJOCKEY" (de jag pratat m här ovan)
    Vi har "LJUDUTRUSTNING" (Som skulle kunna pressas ihop med)
    Vi har "Ljusutrustning" (kanske inte samma sak, men jag kan tänka mig att det kommer en del frågor här)
    Vi har "SUPPORTFORUM" (olika märken, jättedumt enligt mig)

Jag skulle personligen delat upp dessa i en tråd för ljud (som skulle inneha allt i "ljudutrustning", samt alla spelare osv från "support forum" kanske uppdelat i två delar "hårdvara/Mjukvara")
    En För Ljus (ljusforum)
    En för Konsten att spela skivor (Deejay/discjockey, fast icke uppdelat)

Dessa kanske också borde pressas ihop för att få forumet att bli mer aktivt samt se mindre "spöklikt" ut, sådär många forum kan man bara ha om man har riktigt många aktiva användare, och det har inte detta forum... Än :)

Väl Mött
    Drakenberg

Inlägg uppdaterat Torsdagen den 11 mars 2010 kl 13:19

• DJtrigitaliz
    Moderator

•  
  • #7 Måndagen den 29 mars 2010 kl 11:56

Skulle vara ballt om vi länka in soundcloud sidan på Djp under musik.

Går ju att shara spelaren bara :)

Otto T

•  
  • #8 Torsdagen den 8 april 2010 kl 20:42

skulle inte vara tokigt att göra en funktion så att man kan ta bort sitt konto härifrån och om det nu redan finns, isåfall göra den lättare att hitta för jag har ingen aning om hur jag tar bort mitt konto.

• c.földes
  •  
  • #9 Måndagen den 17 maj 2010 kl 09:14

Hej!

Jag tycker som draken skrev innan att det inte är så jättepraktiskt med så många olika avdelningar.

Blir jobbigt att kolla igenom alla.

Annars är denna versionen på sidan bra.

/Chrille

• DJ Jolt
    Moderator

•  
  • #10 Måndagen den 17 maj 2010 kl 09:46

skrev [visa]: skulle inte vara tokigt att göra en funktion så att man kan ta bort sitt konto härifrån och om det nu redan finns, isåfall göra den lättare att hitta för jag har ingen aning om hur jag tar bort mitt konto.

Finns nu! Längst ner på förstasidan...

• Abbac
  •  
  • #11 Måndagen den 1 december 2014 kl 13:28

Är inte så bra att man inte kan se alla djs i sin stad som spelar en viss genre,.

Även en tydligare "skriv i ämnet knapp"

• DJ Jolt
    Moderator

•  
  • #12 Måndagen den 1 december 2014 kl 13:33

Abbac skrev [visa]: Är inte så bra att man inte kan se alla djs i sin stad som spelar en viss genre,.

Även en tydligare "skriv i ämnet knapp"

Om man är guldmedlem kan man söka deejays på det sättet, man gör det via Boka DJ sidan.

Vilken är den andra knappen du menar? Den som är på forumsidan?

DJ Watch

Dj A-baz (34 år)
Stockholms län / Sundbyberg

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015

av Lugg för 3 år sedan