Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Kommentar: The Kgbs - The Disco Fan (Sida 1 av 1)

Kommentar: The Kgbs - The Disco Fan 
 (Sida 1 av 1)

Forum » Recensioner (kommentarer) » Kommentar: The Kgbs - The Disco Fan

• Raderad79279
  •  
  • #1 Torsdagen den 15 maj 2003 kl 21:28

Kommentar: The Kgbs - The Disco Fan

varför ger alla så överdrivet höga betyg? Jag har visserligen inte hört den här låten, å den e säkert grym! men ändå.. en tia? typ alla får ju tio.. tror inte att den här låten kommer gå till världshistorien, det är nog inte heller en låt man hade velat ta med sig till livet efter detta precis.. varför inte vara lite kritiska istället.. bra rescension i övrigt! :)

• Dj In Love
  •  
  • #2 Torsdagen den 15 maj 2003 kl 22:26

>>varför ger alla så överdrivet höga betyg? Jag har visserligen inte hört den här låten, å den e säkert grym! men ändå.. en tia? typ alla får ju tio.. tror inte att den här låten kommer gå till världshistorien, det är nog inte heller en låt man hade velat ta med sig till livet efter detta precis.. varför inte vara lite kritiska istället.. bra rescension i övrigt! :)

jo det har jag också stört mig lite på.. visst jag satte en 10 på interphace singel men det är en grymt bra låt i den genren... men denna låten är inte alls bra.. kan inte tänka mig att någon annan skulle sätta en 10 poängare på denna.. men det är klart.. man recenserar ju hellre sina favoritlåtar än de låtar man inte tycker om :) ps: ska oxå påpeka att det var en bra recension i övrigt

• DJ Celik T
  •  
  • #3 Fredagen den 16 maj 2003 kl 17:39

>>>>varför ger alla så överdrivet höga betyg? Jag har visserligen inte hört den här låten, å den e säkert grym! men ändå.. en tia? typ alla får ju tio.. tror inte att den här låten kommer gå till världshistorien, det är nog inte heller en låt man hade velat ta med sig till livet efter detta precis.. varför inte vara lite kritiska istället.. bra rescension i övrigt! :)
    >>
    >>jo det har jag också stört mig lite på.. visst jag satte en 10 på interphace singel men det är en grymt bra låt i den genren... men denna låten är inte alls bra.. kan inte tänka mig att någon annan skulle sätta en 10 poängare på denna.. men det är klart.. man recenserar ju hellre sina favoritlåtar än de låtar man inte tycker om :) ps: ska oxå påpeka att det var en bra recension i övrigt

inom hardstyle genren är detta en mycket bra låt..
    mvh Celik T

DJ Watch

Choco Canel (33 år)
Stockholms län / Stockholm

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015