Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Söker dj för sammarbete i mellan skåne. (Sida 1 av 1)

Söker dj för sammarbete i mellan skåne. 
 (Sida 1 av 1)

Forum » Klubbinfo (kommentarer) » Söker dj för sammarbete i mellan skåne.

• PA Performance
  •  
  • #1 Torsdagen den 6 maj 2010 kl 21:42

Söker dj för sammarbete i mellan skåne.

Hej
    Jag har ett relativt nystartat Ljud och Ljus företag i ständig utväckling utanför Eslöv i skåne.
    I dags läget söker jag en nystartad dj som vill komma igång med diverse spelningar eller en dj som har viss vana.
    Söker dj för sammarbete med diverse event.
    Nära eslövs trakten är att föredra.
    Öppen för förslag så hör gärna av dig för mer info.

PA Performance
    Tobias Gunnarsson
    tobias@trumpetarbostallet.se

Moderator: Flyttar tråden då den inte hör hemma under "nybörjar dj's". /maxxan

Inlägg uppdaterat Torsdagen den 6 maj 2010 kl 21:50

• Djkjellin
  •  
  • #2 Fredagen den 7 maj 2010 kl 02:34

Tjenare!
    nu bor ju inte jag riktigt i närheten av Eslöv utan i göteborg men kan väl inte ta mycket mer än 2-3 timmar med tåg?
    Lite info om mig, Jag heter Hampus och är 17 år gammal(18 i juni) och har "DJat" i ungefär 1 år och senaste halvåret har jag spelat på T.EX. födelsedags fester och ungdomsfester musiken jag främst spelar är House och Mainstream. Skulle du vilja provlyssna lite på hur jag mixar så http://soundcloud.com/djkjellin/dj-kjellin-in-da-house
    skulle du vara intresserad trots avståndet så dra iväg ett mail med all info till mig
    hampuskjellin92@hotmail.com

Mvh
    Dj Kjellin

Inlägg uppdaterat Fredagen den 7 maj 2010 kl 17:36

• Svennebanan
  •  
  • #3 Fredagen den 7 maj 2010 kl 07:52

DJ Kjellin skrev [visa]: Tjenare!
    nu bor ju inte jag riktigt i närheten av Eslöv utan i göteborg men kan väl inte ta mycket mer än 2-3 timmar med tåg?
    skulle du vara intresserad trots avståndet så dra iväg ett mail med all info till mig
    hampuskjellin92@hotmail.com

Mvh
    Dj Kjellin

Några tips..
    När man "söker DJ jobb" så kan denna information vara väldigt avgörande för arbetsgivaren.

Hur gammal är du? hur länge jobbar du som dj? kan du erbjuda dig att skicka en aktuell ihopmixad cdr? vad skulle du kunna tänka dig för ersättning osv osv osv..

• Djkjellin
  •  
  • #4 Fredagen den 7 maj 2010 kl 17:31

ja de har du ju helt rätt i, därför uppdaterar jag mitt tidigare inlägg
    och givetvis tack för att du hjälpte mig och påpekade de :)

Inlägg uppdaterat Fredagen den 7 maj 2010 kl 17:32

• PA Performance
  •  
  • #5 Måndagen den 10 maj 2010 kl 21:54

Tack för visat intresse Hampus men tyvärr faller det på för långt avständ, behöver någon för närmare sammarbete men tack ändå!

mvh Tobias

• 7an
  •  
  • #6 Måndagen den 10 maj 2010 kl 22:13

Ersättningsfrågan = gage tar man i slutändan då både kontakt tagits och intresse visats, det är inget man bara rapar ur sig i början, iaf inte hos oss.

Offert!, det är en annan sak.

Det är lite som att fiska med hagelgevär, visst det funkar men du bygger inget vidare förtroende på det.

Använd agn som du vet ger bra fångst!

/7an

Inlägg uppdaterat Måndagen den 10 maj 2010 kl 22:14

• High Council
  •  
  • #8 Torsdagen den 30 maj 2013 kl 21:45

Hej!

Vi är 2 killar (23 och 24 år) som bor i Malmö området och har hållit på till och från i några år nu men aldrig spelat på någon större tillställning. Mycket privata fester i början (20 års fester osv) samt att vi för 4e året i rad ska spela på 9ornas bal för en skola i Bjärred denna sommaren.
    Finns bara en mix uppe som vi lade upp för ett tag sedan. Men här är länken! https://soundcloud.com/dj-tingse

Skulle vara intressant att höra mer om detta så hör gärna av dig! Helst på mail philip_lomma@hotmail.com

MVH / Philip

DJ Watch

Choco Canel (33 år)
Stockholms län / Stockholm

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015