Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Sökes: Seriösa Dj

Sökes: Seriösa Dj's med egen stil med möjlighet att sända nätradio tidigt. 
 (Sida 1 av 1)

Forum » Listen to my mix! » Sökes: Seriösa Dj's med egen stil med möjlighet att sända nätradio tidigt.

• Drakenberg
  •  
  • #1 Söndagen den 30 maj 2010 kl 13:23

Sökes: Seriösa Dj's med egen stil med möjlighet att sända nätradio tidigt.

Hej gott folk, jag ska fatta mig kort och konkret.

Jag driver en webradio station vid namnet Radio 4/4 (http://www.radio4by4.com) som är baserad i Sverige, Usa och Venezuela.
    Vad vi har unikt jämt emot andra är att vi även har en video feed där lyssnare kan se Dj'n i realtid, något som är mycket uppskattat.
    Vi har en bred lyssnarbas från hela världen med huvudelarna i Sverige, Usa Och venezuela, Men även en drös av andra länder är involverade i vårat projekt.

Vi har jag jobbat med artister som:
    Adam Beyer, Wally Lopez, Alan Fitzpatrick, Joel Mull, inpetto, Kaiserdisco, Cari Lekebusch, Pär Grindvik, An21, Charles Gudagåfva, Camea, Nakadia, Miss Nine, Oscar G, Albin Myers, Matt Darey, Mark Farina, Chuck Love, Jonas Sellberg, Oliver Ingrosso, Natalia Barbin, Dj Anneli, Ernesto Vs Bastien, Özgur Can, David West, 16 bit Lolitas, Kristina Lalic, Steffen Baumahn och många andra.

Jag letar efter Djs för dagtid (12-18 Svensk tid) på vardagar som verkligen brinner för musiken, ni som sitter och nördar dagligen efter ny musik, ni som vågar stå för din musik och inte påverkas av andras åsikter.
    Vi focuserar oss inom Tech-House, "Modern" Techno, progressive House, DeepHouse, Minimal + subgenres.

Intresserad?

Skriv ett par korta ord till mig på Facebook eller Mail så fyller jag i dig med resterande detaljer som behövs

Http://www.facebook.com/drakenbergofficial
    Eller på mail
    Drakenberg@radio4by4.com

Ser fram emot ditt svar

Mvh
    Johannes Drakenberg
    Artist & Event - Radio 4/4

DJ Watch

DJ ROLLE (48 år)
Västra Götalands län / Göteborg

Topplistor

Finkel vinter-vår 2012