Frågor om mixer till CDJ-400
(Sida 1 av 1)

schenkelInlägg: 1 st#1 Måndagen den 26 juli 2010 kl 17:51
Frågor om mixer till CDJ-400
Hej!
Efter en längre tids informationsintagande via diverse forum angående inköp av mitt första DJ-set har jag nu kommit fram till att det är ett par CDJ-400 som är mest aktuella. Dessa tänkte jag först kombinera med en DJM-400-mixer men efter en del negativa ord om denne söker jag härmed vägledning.
Jag planerar att lira skivor hemma och kan tänka mig att investera i bättre utrustning framöver. Är det idé att köpa en billig mixer (ca 2-4000:- begagnat) för att efter något år köpa t.ex. DJM-909 (som i dagsläget ligger utanför min budget)?
Någon mixer från Denon, ett märke jag inte är lika påläst om, som kompletterar 400-spelarna bra, samt finns det några nackdelar med olika märken på spelare och mixer?
Är öppen för alla förslag och kommentarer och ursäktar eventuella otydligheter i mitt inlägg
Vänligast,
schenkel
Inlägg uppdaterat Måndagen den 26 juli 2010 kl 17:52

Raderad49827Inlägg: 3 235 st
Moderator#2 Måndagen den 26 juli 2010 kl 18:39
Börjar bli trött på fel placerade inlägg (tråd flyttad) & frågor som svarar sig själv! Skaffa en billigare mixer så länge & uppgradera när du har råd. Du får en ny BRA mixer för 2-4lökar. Behringer som är ett budget märke hade problem med sina mixar från början men är nu inne på 4e generationen & har fått bukt med dom flesta problemen.
Inlägg uppdaterat Måndagen den 26 juli 2010 kl 18:48
Topplistor
av Kapten Finkel för 4 dagar sedan
av 7an för 2 veckor sedan
av Peter Ratkay "Ryssen" för 3 veckor sedan
av Dj Knappen för 4 veckor sedan
av DJ Rico för 1 månad sedan