Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Jaytec DJT-10 eller Numark TT-200 eller nåt helt annat? (Sida 1 av 1)

Jaytec DJT-10 eller Numark TT-200 eller nåt helt annat? 
 (Sida 1 av 1)

Forum » Skivspelare » Jaytec DJT-10 eller Numark TT-200 eller nåt helt annat?

• AndersBrontosaurus
  •  
  • #1 Torsdagen den 5 augusti 2010 kl 14:48

Jaytec DJT-10 eller Numark TT-200 eller nåt helt annat?

Hej!
    Behöver köpa nya skivspelare eftersom jag inte står ut med jordfel, glapp och att antiskatingen inte funkar på de jag har nu. (Skulle nån ha tips om hur man reparerar 1200:or tar jag gärna emot tips)

Billebro prånglar ut Jaytec djt-10 billigt men det går ju inte att hitta recensioner om dem någonstans och ingen känner till dem. Har någon några tips?

Annars finns det en Numark TT200 beg till bra pris att få med....

Har någon förresten åsikter om US Blaster 7329 ( http://www.billebro.se/myshop/myshop_start.php?APPID=2&PRID=2087 ) skulle det vara kul att höra med. verkar ju som att man får en massa grejer som man kanske inte behöver men funkar allt viktigt och hur är ljudet?

Är för övrigt lekman och kommer bara stå hemma och spinna med dem så det behöver inte vara några överdängargrejer men ok ljud och ffa att det är maskiner som sliter så lite som möjligt på skivorna.

Tacksam för hjälp.

MVH
    Anders

• DJtrigitaliz
    Moderator

•  
  • #2 Torsdagen den 5 augusti 2010 kl 16:28

AndersBrontosaurus skrev [visa]: Hej!
    Behöver köpa nya skivspelare eftersom jag inte står ut med jordfel, glapp och att antiskatingen inte funkar på de jag har nu. (Skulle nån ha tips om hur man reparerar 1200:or tar jag gärna emot tips)

Billebro prånglar ut Jaytec djt-10 billigt men det går ju inte att hitta recensioner om dem någonstans och ingen känner till dem. Har någon några tips?

Annars finns det en Numark TT200 beg till bra pris att få med....

Har någon förresten åsikter om US Blaster 7329 ( http://www.billebro.se/myshop/myshop_start.php?APPID=2&PRID=2087 ) skulle det vara kul att höra med. verkar ju som att man får en massa grejer som man kanske inte behöver men funkar allt viktigt och hur är ljudet?

Är för övrigt lekman och kommer bara stå hemma och spinna med dem så det behöver inte vara några överdängargrejer men ok ljud och ffa att det är maskiner som sliter så lite som möjligt på skivorna.

Tacksam för hjälp.

MVH
    Anders

Numark TT-200 all the way .. det e så

• simon.isacsson
  •  
  • #3 Torsdagen den 5 augusti 2010 kl 18:49

eller ännu hellre technics. såg ett par beggade 1200 för 1500kr stycket på blocket senast idag. låter som ett kap.

• AndersBrontosaurus
  •  
  • #4 Lördagen den 7 augusti 2010 kl 22:43

@DJtrigitaliz: Ok. Tack.
    @simon.isacsson: Mja...Köpte mina 1210or på Blocket...se ovan...1500:- .... verkar det för bra så är det förmodligen det.

DJ Watch

Dj A-baz (34 år)
Stockholms län / Sundbyberg

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015

av Lugg för 3 år sedan