Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Se vilket datum bokningar är (Sida 1 av 1)

Se vilket datum bokningar är 
 (Sida 1 av 1)

Forum » DJ Portal » Se vilket datum bokningar är

• Trin
  •  
  • #1 Torsdagen den 14 april 2011 kl 23:59

Se vilket datum bokningar är

Hej!

Jag fick just en bokningsförfrågan vilket är jättekul! Jag ser dock inte vilket datum det gäller (eller något meddelande), gör man inte det förens man har betalat för att svara?

Tack på förhand :)

• Trin
  •  
  • #2 Fredagen den 15 april 2011 kl 00:20

Okey, löste det själv, betala för att se info och datum - incase någon annan undrar

Inlägg uppdaterat Fredagen den 15 april 2011 kl 00:21

• Christoffer Gylin
  •  
  • #3 Onsdagen den 20 april 2011 kl 11:39

Så, blev det något då? Jag har fått ett litet gäng bokningsförfrågningar här som jag betalat för att se, men det har mest varit bullshit som inte lett till något...

• Trin
  •  
  • #4 Torsdagen den 21 april 2011 kl 00:31

Får se, det gällde om två helger så om de vill kontakta mig igen finns det ju tid. Bland annat så skulle vinylspelare finnas där, så det skulle vara jättekul!

Men de kan också bara rekat villka de kan få till vilket pris om de bara kryssat i folk som spelar drum 'n' bass. Håller tummarna!

Har iaf fått ett gig i sommar som jag ser fram emot (inte via djp). Inget märkvärdigt utan möjlighet att köra på en liten festival i ett mysigt tétält på en enkel cdbänk. Ser mycket fram emot att snurra lugn dubstep i en lugn miljö.

Inlägg uppdaterat Torsdagen den 21 april 2011 kl 00:53

• 7an
  •  
  • #5 Måndagen den 6 juni 2011 kl 15:00

Bara det att man skall betala för att se om man "KAN" spela ett spec datum, det är väl en sak att betala för att svara, men snacka om att köpa grisen i säcken killar, detta får ni nog ändra på tycker jag!

/7an

DJ Watch

Choco Canel (33 år)
Stockholms län / Stockholm

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015