Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Remixa Melie - Bring me light. (Sida 1 av 1)

Remixa Melie - Bring me light. 
 (Sida 1 av 1)

Forum » Remix & musikproduktion » Remixa Melie - Bring me light.

• 7an
  •  
  • #2 Onsdagen den 20 april 2011 kl 16:57

Ärligt så tycker jag inte den behöver remixas, den är GRYMT bra som den är, iaf om man har känslor för kraftwerk och Depeche! ;)

Har du proddat denna?

/H7

• Raderad38833
  •  
  • #3 Onsdagen den 20 april 2011 kl 17:01

Tackar ödmjukast. Yes den är proddad och skriven av mej.

Är intresserad av en alternativ mix i mer housig anda, är roligare om nån annan ger sig på det.

• 7an
  •  
  • #4 Onsdagen den 20 april 2011 kl 17:20

Hahah ta inte illa upp nu men den kan fan inte bli bättre, se bara till att den som remixar inte sabbar den för då blir det knogmacka, det är felet med många som skall HOUSA till det, vi kör en beatmasher och slänger in den i ableton och vispar ihop nått, det komiska och även mkt sorgliga är att folk ämnar kalla sig producenter för dem har klippt ihop ett mkt TAFFLIGT intro på en redan producerad låt.

This is dj bla bla shit bag ín the mix, sen läser man mp3taggen

Faithless insomnia (Shitbag) remix, hahah det är dagens ungdom

Det krävs nog lite mer känsla mer än så för konsten än att kunna klippa in och hojta något löjligt

Ni är dvs Michael russel, Otto T och nu du lysande exempel på MOTSATSEN!

Så här skall det låta

Tappa inte sugen killar vad ni än gör, det tar emot många ggr och vi behöver bra producenter om vi skall överleva inom scenen som djs, ny som gammal

Medlemmarna här på djp borde vara stolta att ha så eminenta producenter hängandes här, men det är då avundsjukan visar sitt fula tryne, nej fan jag skall inte kommentera eller ladda ned och sprida vidare till andra även om det är det bästa spåret jag hört på länge, nej jag kan minsann bättre, jag skall ta min shitbagmix och jaga livet ur alla mäniskor på fejjan hahah

/H7

Inlägg uppdaterat Onsdagen den 20 april 2011 kl 17:34

• MP
  •  
  • #5 Fredagen den 29 april 2011 kl 12:58

Jag har mycket på gång just nu men jag ger gärna den ett försök, något datum du helst vill att den ska va klar?

• Raderad38833
  •  
  • #7 Fredagen den 29 april 2011 kl 14:49

Har du nåt man kan lyssna på? Nåt du gjort innan?
    Kul o veta vad du gör för nåt.

DJ Watch

DJ Sloope (16 år)
Västra Götalands län / Göteborg

Topplistor

Mainstream

av DJ Sloope för 1 vecka sedan

allra bäst!

av Filipwallin för 2 veckor sedan

HÖRS OFTA

av Filipwallin för 2 veckor sedan

mest spelade