Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Va e d för meningslös skiiit???? (Sida 1 av 1)

Va e d för meningslös skiiit???? 
 (Sida 1 av 1)

Forum » DJ Portal » Va e d för meningslös skiiit????

• DJ C-rious
  •  
  • #1 Tisdagen den 21 februari 2012 kl 22:01

Va e d för meningslös skiiit????

Alltså...har försökt skapa DJ CHARTS, TOPPLISTOR å annat i snart en timme!!!!!
    MEN VA FAAAAAAAN kommer inte hela LISTORNA upp för???
    VA e d för SKIT-inställningar på d här forumet???
    Har försökt på MIN sida, både i TOPPLISTOR å BLOGG, men hela tiden blir d massa felmeddelanden...
    Å d e inget fel på min burk heller...lr måste man vara SILVER/GULD-medlem för att kunna POST'a listor å länkar???
    D e ett RIKTIGT dåligt "DJ-FORUM/PORTAL" om så e fallet....löjligt rent ut sagt....

• 7an
  •  
  • #2 Tisdagen den 8 maj 2012 kl 18:24

Tjenare C

Läget är som sådant att du inte kan posta listor utan att vara betalande kund, iaf så har jag för mig att det var innan, men det kanske gäller antalet låtar och listor.

Problem däremot, finns det en hel del, ett tips kan vara att om du gör en lista, så skriv EN artist och EN titel. sen sparar du och går sen tillbaka, glöm inte att uppdatera bara, och skriv ned allting på ett textdokument först så att du inte blir utloggad då du har skrivit som FNNN

/Mdb

• Ferronato
  •  
  • #3 Tisdagen den 8 maj 2012 kl 23:43

C och 7an!

Jag postade en topplista någon gång förra året, och hade inga som helst problem, trots att jag inte var betalande medlem! Jag har inga konkreta tips att ge, men vad jag minns var det inte så värst komplicerat.

• Svennebanan
  •  
  • #4 Söndagen den 13 maj 2012 kl 14:50

DJ C-rious skrev [visa]: Alltså...har försökt skapa DJ CHARTS, TOPPLISTOR å annat i snart en timme!!!!!
    MEN VA FAAAAAAAN kommer inte hela LISTORNA upp för???
    VA e d för SKIT-inställningar på d här forumet???
    Har försökt på MIN sida, både i TOPPLISTOR å BLOGG, men hela tiden blir d massa felmeddelanden...
    Å d e inget fel på min burk heller...lr måste man vara SILVER/GULD-medlem för att kunna POST'a listor å länkar???
    D e ett RIKTIGT dåligt "DJ-FORUM/PORTAL" om så e fallet....löjligt rent ut sagt....

Men orka gnälla..varför ska man ens posta en chart på den här sidan? vem läser? typ ingen...

Ontopic: Snyggt positivt inlägg!

• DJtrigitaliz
    Moderator

•  
  • #5 Måndagen den 14 maj 2012 kl 12:37

Men snälla Andreas Jacobsson ...

Lunga sig lite , tror nog du gör fel bara ...

DJ Watch

Choco Canel (33 år)
Stockholms län / Stockholm

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015

av Lugg för 3 år sedan