Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

GBG barer som är dåliga för mr dj. (Sida 1 av 1)

GBG barer som är dåliga för mr dj. 
 (Sida 1 av 1)

Forum » DJ Portal » GBG barer som är dåliga för mr dj.

• Sebb90
  •  
  • #1 Söndagen den 24 juni 2012 kl 13:55

GBG barer som är dåliga för mr dj.

Tja,
    Jag har nu blivit otroligt trött på så kallade djs som inte klarar av att göra en beatmatch, byta låt smooth mm

Dom verkar finnas överallt i Göteborg och det är "fanimej" tråkigt!!!
    Så min tanke är att nu erövra göteborgsscenen med stil, bra musik och fina övergånger.

Men min stora fråga är då, finns det många ställen som t.ex betalar dej med öl istället för pengar?
    Jag är seriös och vill ha en seriös arbetsgivare.

Mvh Sebb

• 7an
  •  
  • #2 Söndagen den 24 juni 2012 kl 17:03

Välkommen till verkligheten sebbe, dessa sååå kallade djs, är inga djs utan snubbar med intresse utav antingen musik eller det motsatta könet, dessutom är många bundis med nattklubbchefer, krögare mm, och ber (d.v.s slickar man någon i stolgången) man så får man spela, detta fenomen har jag med flera blivit varse inte en utan flera ggr. göteborg i ett nötskal med betoning på "nötter"

Vill du ha seriösa arbetsgivare så skall du nog se dig efter en annan syssla, för dem är få, alldels för få tyvärr . . . Det är enkelt att få gig, men betalt ja det är en annan fråga!

öööh varför skall du ha 3500 + moms, när jossan eller ali lirar gratis.
    du kan få några bärs per kväll och 500 under bordet "deal"

NO DEAL!

Fortsätt leta sebbe, kanske hittar du seriösa arbetsgivare innan du tappar intresset för att vara diskjockey!

En sak är säker, även om dessa snubbar eller snubbor inte klarar av att mixa, och har bra låtval och gör sköna övergångar, så gigar dem 3-5 ggr i veckan, och du, ja hur mkt gig har du?

Vad jag menar är att du kommer få ett helvete att få in en fot på klubbarna

Om du inte säljer din kropp till någon förmedling som utnyttjar dig på privatfester / bröllop, först innan du ens kan tänkas få en klubbspelning. . . plus att du får sunkbetalt!

lycka till

/7an

• 7an
  •  
  • #5 Tisdagen den 24 september 2013 kl 14:04

@ smyret, dyret eller pyret!

Finns inte en chans i världen att älska alla, men att bara säga fjant är så typiskt barnsligt och sänder budskapet att man redan har förlorat, kanske skall bli boxare eller hänga på boxningsforum isället, med tanke på att du så lätt kastar in handduken menar jag!

/SzM

• Smyret
  •  
  • #6 Tisdagen den 24 september 2013 kl 18:49

Hej!

Måste be om ursäkt för att jag skrev fjant. Var nog inte riktigt helt nykter, vilket i sig inte är en ursäkt. Totalt hjärndött att skriva så och inte min stil egentligen. Jag kastar inte in någon handduk!

Kolla in min Beatport sida: http://dj.beatport.com/smyret

Sugen på att spela på klubb i Göteborg!!

//Kristoffer

DJ Watch

Dj A-baz (34 år)
Stockholms län / Sundbyberg

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015