Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Snyggt när inläggen försvinner ! (Sida 1 av 1)

Snyggt när inläggen försvinner ! 
 (Sida 1 av 1)

Forum » Recensioner (kommentarer) » Snyggt när inläggen försvinner !

• 7an
  •  
  • #1 Tisdagen den 1 juli 2003 kl 17:04

Snyggt när inläggen försvinner !

Visst är det roligt när man efter en tids genomtänkt skrivande, postar och väntar på att det skall dyka upp på er sida !, men icke . . .

Nåväl !

------------------------------------------------
    PRO SCRATCH I-II

Huruvida American Audio, American DJ Pro scratch versionerna I-II fungerar i verkliga livet, så har jag tyvärr inget direkt positivt att tillägga =(

Det är undermånlig kvalitet rakt igenom, ljudet är inte heller det bästa, och scratchfunktionerna *duger*
    om man känner för att leka lite . . .

Men är det seriös scratch man är ute efter så är det *vinyl* som gäller, så är det bara . . .

Det är tyvärr inte enbart CD spelarna som har problem, Mixerborden är inte heller speciellt bra, det dyker upp problem längs vägen, antingen så är det reglarna som strular, eller så låter det såpass illa att man tvingas leta efter andra alternativ . . .

Visst smaken är som baken !, det är jag väl medveten om, men om man absolut måste ha en bra spelare, sök då hellre något annat alternativ, annars blir ni lätt besvikna =(, tro mig . . .

Min personliga uppfattning är den, att det inte spelar någon roll, hur många flashiga och överflödiga effekter samt funktioner man stoppar i en produkt om inte den övergripande kvaliten är tillräcklig.

Priset !, jovisst, det är en viktig aspekt i den här frågan, men hyr hellre någon dyrare maskin än att köpa billigt ifrån början . . .

Köper man billigt så köper man dyrt i slutänden . . .

*Seven*

DJ Watch

Choco Canel (33 år)
Stockholms län / Stockholm

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015