Välkommen till DJ Portal, Sveriges största site för deejays och folk som söker deejays till bröllop!

Enbart Traktor LE till MC3000. (Sida 1 av 1)

Enbart Traktor LE till MC3000. 
 (Sida 1 av 1)

Forum » Mixerbord » Enbart Traktor LE till MC3000.

• CozyClown
  •  
  • #1 Onsdagen den 11 juli 2012 kl 23:04

Enbart Traktor LE till MC3000.

Hej!
    Som ni kanske vet så ingår bara LE versionen till denon dn mc-3000 vilket gör att jag inte kan använda funktioner som hotques, fler än en effekt åt gången, osv, är det någon som vet om man kan kringå detta genom att ladda ner en mapping eller dylikt? (Lagligt alltså). Förväntade mig inte detta och är rätt besviken på att kanske behöva lägga ut ytterliggare 1000 kronor på traktor pro.

Mvh, CozyClown.

• DJtrigitaliz
    Moderator

•  
  • #2 Torsdagen den 12 juli 2012 kl 11:42

Eller 780:- Är ju jätte dyrt eller hur...för ett fullt program

Hade du köpt en s2 a så hade det ingåt....

• CozyClown
  •  
  • #3 Fredagen den 13 juli 2012 kl 02:56

Otto-Trigitaliz skrev [visa]: Eller 780:- Är ju jätte dyrt eller hur...för ett fullt program

Hade du köpt en s2 a så hade det ingåt....

Jo! Märkte ju inte det förrän efter, antog bara att det skulle ingå en fullversion.
    Fick tips om att köpa en MC3000 då det är bättre kvalité för samma pris. Men, aja, får väl bara bita i det sura äpplet antar jag!

• Hessler
  •  
  • #4 Måndagen den 16 juli 2012 kl 02:57

Nu stillar vi upp oss ett tag här tycker jag!

Denon har valt LE eftersom deras controllesr till skillnad mot NIs går att använda till en uppsjö olika program! Vanligtvis Traktor eller VDJ.
    I EU får man med Traktor LE och i USA VDJ LE om man köper en MC3000 eller MC6000!

Att det är bättre kvalité på MC3000 än på NI S2/S4 råder det inga tvivel om och om man hal LE så får man rabatt om man byter upp sig till en annan version. Man kan då välja vilken version man vill ha.

Jag köpte en MC6000 när den kom och bytte upp mig till Traktor 2 Scratch Pro och kan då använda Traktor till både mina SC3900 och min MC6000.

Det står klart och tydligt att läsa att det ingår LE version till MC3000 så det är tråkigt att du känner dig blåst men jag tycker fortfarande att du gjort en bra affär eftersom du för ca 800:- mer får en betydligt bättre maskin :-)

Och NEJ! man kan inte kringå detta på lagligt vis!

//DJ Hesler

DJ Watch

Choco Canel (33 år)
Stockholms län / Stockholm

Topplistor

V21

av DJ Thorbjörn för 2 år sedan

Justin C - Elvin ( Original Mix )

av justin ckmk för 2 år sedan

Sommarlista

av DjFrex för 3 år sedan

Current favorites, June 2015